Update. Poziţia Revolut: Dublarea tranzacţiilor a afectat “un grup restrâns” de utilizatori; toate sumele au fost returnate

Autor: Adrian Seceleanu 07.06.2019

Numărul de clienţi ai Revolut care s-au trezit cu mai puţini bani după ce tranzacţiile de alimentare a contului Revolut realizate de pe alte carduri bancare în data de 3 iunie au fost dublate a afectat un grup “restrâns” de utilizatori iar situaţia a fost deja rezolvată, au transmis vineri la prânz către ZF reprezentanţii start-up-ului britanic.

“Am fost informaţi de faptul că un grup restrâns de utilizatori Revolut din întreaga lume, care au alimentat conturile lor Revolut pe data de 3 iunie folosind un card bancar Mastercard, au întâmpinat probleme: suma pe care au alimentat-o a fost dublată. Revolut nu a retras în nici un moment această sumă şi am fost în permanent contact cu partenerii noştri şi cu procesatorul de plăţi pentru soluţionarea rapidă a acestei probleme.

Am primit confirmarea că toate sumele dublate au fost returnate, iar timpul în care acestea vor ajunge înapoi în conturile bancare ale utilizatorilor Revolut depinde de la bancă la bancă, în funcţie de timpul de procesare. Majoritatea situaţiilor au fost deja rezolvate”, conform companiei.