Ce puteţi citi în numărul din această săptămână al revistei BUSINESS Magazin: „Suedezul care vrea să îi facă pe români să se simtă în formă“

Autor: Ioana Matei 10.06.2019

♦„Suedezul care vrea să îi facă pe români să se simtă în formă“ este articolul de copertă pe care Business MAGAZIN vi-l prezintă în cea mai recentă ediţie. Pasionat de sport încă din anii copilăriei, Kent Orrgren a ajuns într-o postură de invidiat: lucrează într-un domeniu în care poate să combine prima sa iubire cu aceea pentru leadership. În cadrul evenimentului Meet the CEO la care a participat, el a vorbit despre businessul World Class, pe care îl conduce, dar şi despre înclinaţia românilor pentru sport şi o stare generală de bine.

♦ Cristina Tarasevici a pus în 2013 bazele Blue Lagoon Clean ca urmare a unei nevoi personale, iar acum, impulsionată de succesul afacerii, vizează extinderea peste graniţe şi dezvoltarea în sistem de franciză.

♦ Premierul Viktor Orbán alocă resurse extraordinare pentru răspândirea noii sale idei de democraţie creştină prin Europa. Puţini ştiu că rampa lui politică a fost, timp de zeci de ani, viziunea tenace a unui singur om: Lajos Simicska.

♦ Un prezent în care te sfătuieşti cu un chatbot în timp ce îţi plănuieşti vacanţa şi îţi cauţi o cameră de hotel pare încă departe de realitatea anului 2019. Însă cel mai mare operator hotelier din lume, Accor, promite că un astfel de dialog va fi posibil în curând.

♦ Segmentul superior al pieţei auto devine tot mai atractiv pentru constructori, pe măsură ce numărul celor dispuşi să plătească în plus pentru tehnologie şi confort este tot mai mare.

♦ Soluţiile software pentru retail dezvoltate de doi antreprenori români au atras atenţia gigantului din tehnologie Tarent, cu clienţi precum REWE, Deutsche Telekom, Billa sau Bosch. Ce înseamnă „mariajul“ dintre firma germană şi românii de la Esolutions Group?