Raluca Hartmann, director general al kik România: „În următorii cinci ani va trebui să mergem în modă după modelul din comerţul alimentar, care a pariat pe magazine de proximitate“

Autor: Cristina Roşca 12.06.2019
♦ Grupul kik, unul dintre cei mai importanţi retaileri de modă din Germania şi din Europa, care a intrat pe piaţa locală în toamna anului trecut, a ajuns la aproape 20 de magazine în România şi are în plan ca în 2019 să ajungă la o reţea de 35 de unităţi ♦ Apoi, discounterul de modă va continua expansiunea în ritmul stabilit urmând să acopere România cu până la 250 de unităţi.


„Anul acesta pregătim o expansiune puternică. De când am intrat pe pia­ţa locală (septem­brie 2018 - n.red.) am deschis aproape 20 de magazine şi estimăm să ajungem la o reţea de 35 de unităţi până la finalul lui 2019. Cred că piaţa din România duce peste 250 de unităţi kik“, a spus Ra­luca Hartmann, director general al kik România.

Nemţii sunt activi pe segmentul de discount, un segment care a prins rapid la consumatorul român, mai ales după venirea polonezilor de la Pepco care au luat cu asalt piaţa, ajungând la aproape 230 de magazine şi afaceri de peste 1 miliard de lei după ce a intrat în România în 2014.