Farmec atacă piaţa francizelor şi merge cu primul magazin Gerovital în Bacău. Investiţia ajunge la 50.000 de euro

Autor: Cristina Bellu 12.06.2019

Farmec Cluj-Napoca, cel mai mare producător local de cosmetice, activ şi pe piaţa de retail, marchează lansarea sistemului de franciză pentru magazinele Gerovital odată cu deschiderea primei unităţi de acest gen la Bacău.

Strategia de extindere prin proiectul de francizare vine ca urmare a creşterii businessului de la an la an, a vânzărilor înregistrate de reţeaua magazinelor de brand în ultimii trei ani, dar şi a numărului mare de cereri din partea consumatorilor pentru deschideri de noi magazine.

”Pentru multe companii de rangul Farmec, franciza reprezintă o strategie de extindere rapidă, însă, pentru noi, înseamnă ocazia ideală de a pune bazele unei culturi antreprenoriale puternice alături de francizaţii noştri, prin încurajarea acestora să înceapă o afacere românească, definită prin valori, precum inovaţia, calitatea, eficienţa şi tradiţia”, explică Mircea Turdean, Director General Farmec.