Vanya Panayotova, CEO-ul L’Oreal: Românii merg la mall cu ideea de a face shopping. Când te plimbi pe stradă poţi cumpăra din magazine sau nu

Autor: Cristina Roşca 13.06.2019

Gigantul francez L’Oreal are în România operaţiuni de import şi distribuţie, iar din 2015 a mizat şi pe retailul propriu, primul pariu fiind brandul Kiehl’s.

Acum compania deţine 13 magazine, şase sub brandul NYX Professional Make-up, şase sub Kiehl’s, brand pentru care există şi un magazin online propriu, şi o parfumerie de nişă Atelier Cologne.  Următorul pas este o unitate de parfumerie şi cosmetică de lux YSL. Toate unităţile sunt în centre comerciale şi malluri. „Mallul este o destinaţie bună deoarece îţi oferă mulţi cumpărători. Oamenii merg cu ideea de a face shopping. Când te plimbi pe stradă poţi cumpăra din magazine sau nu, dar când eşti în mall eşti mereu deschis spre a face achiziţii, eşti deschis spre a fi influenţat de fashion, de branduri“, spunea recent Vanya Panayotova, CEO al producătorului de cosmetice L’Oreal.