ZF Live. Eduard Chereji, marketing: Untold, cel mai mare festival de muzică din România, are un buget de 18 mil. euro, cu 70.000 de abonamente vândute

Autor: Mircea Nica 17.06.2019

„În 2018, festivalul Untold a avut un trafic general de 350.000 de oameni în 4 zile. Pentru 2019, numărul participanţilor ar putea ajunge la aproximativ 370.000.“



Untold, cel mai mare festival de muzică din România, a atins un buget de aproape 18 milioane de euro, având 70.000 de abonamente (un abonament pe patru zile costă 159 euro) vândute şi o cerere în creştere datorită anunţului privind prezenţa artistului Robbie Williams, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live Eduard Chereji, director de marketing şi comunicare Untold.

„Noi încercăm să păstrăm un echilibru între ceea ce îşi doreşte publicul din România sau străinii care vin la festival şi posibilităţile financiare pe care le avem. Bugetul festivalului se apropie, la ora actuală, de 18 milioane de euro şi costurile pe care le avem sunt similare cu costurile fiecărui festival din străinătate. Am vândut deja aproape 70.000 de abonamente şi cererea este şi mai mare de o săptămână de când l-am anunţat în line-up şi pe Robbie Williams. Negocierile cu artiştii de nivelul lui durează foarte mult. În primul rând a trebuit să îl convingem că, deşi ajunge în estul Europei unde este cumva capăt de drum pentru orice artist, există un public care îl iubeşte.“