FashionUP şi-a menţinut afacerile la 28 mil. lei în 2018, însă pentru 2019 ţinteşte o majorare de 20%

Autor: Ioana Nita 17.06.2019

Retailerul online a investit recent într-un market-place, numit MarketUP, dedicat industriei locale de fashion, susţinând astfel creatorii de modă din România.



FashionUP, unul dintre principalii retaileri online de modă de pe piaţa locală, are în plan să îşi crească anul acesta veniturile cu 20%, urmând să ajungă astfel la o cifră de afaceri de peste 33 milioane lei, în condiţiile în care în 2018 afacerile retailerului online pentru operaţiunile sale din România, Bulgaria şi Ungaria s-au menţinut la aproximativ acelaşi nivel ca în 2017 – 28 milioane lei.

„În 2018 am avut o cifră de afaceri de 28 de milioane de lei, la fel ca şi în 2017. Pentru 2019 ne-am propus o creştere de 20%, întrucât credem în proiectul MarketUP, dar şi în noile parteneriate încheiate deja şi noile branduri ce vor fi aduse de partenerii noştri actuali“, a declarat pentru ZF Mira Anghelescu, director de operaţiuni în cadrul FashionUP. Potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe, FUP Distribution SRL, compania care administrează magazinul online FashionUP, a înregistrat o cifră de afaceri netă de 26,3 milioane lei, în scădere cu 5% faţă de 2017. Compania şi-a redus însă pierderile cu 64%, la circa 956.000 lei anul trecut.