FashionUP şi-a menţinut afacerile la 28 mil. lei în 2018, însă pentru 2019 ţinteşte o majorare de 20%
Retailerul online a investit recent într-un market-place, numit MarketUP, dedicat industriei locale de fashion, susţinând astfel creatorii de modă din România.
„În 2018 am avut o cifră de afaceri de 28 de milioane de lei, la fel ca şi în 2017. Pentru 2019 ne-am propus o creştere de 20%, întrucât credem în proiectul MarketUP, dar şi în noile parteneriate încheiate deja şi noile branduri ce vor fi aduse de partenerii noştri actuali“, a declarat pentru ZF Mira Anghelescu, director de operaţiuni în cadrul FashionUP. Potrivit datelor de la Ministerul de Finanţe, FUP Distribution SRL, compania care administrează magazinul online FashionUP, a înregistrat o cifră de afaceri netă de 26,3 milioane lei, în scădere cu 5% faţă de 2017. Compania şi-a redus însă pierderile cu 64%, la circa 956.000 lei anul trecut.