Un start-up pe zi. O farmacistă din Bucureşti a investit 50.000 de euro într-un business cu automate de flori. „În următorii cinci ani ne propunem să vindem 80 -100 de „vitrine.“

Autor: Florentina Niţu 18.06.2019

Emilia Lungu, de profesie farmacist, a renunţat în 2017 la domeniul medical şi a decis să se reinventeze. Astfel, a pariat circa 50.000 de euro pe o afacere cu automate de flori pentru clienţi corporate, aparatele fiind amplasate în zone cu trafic precum hotelurile şi centrele comerciale.

„Vitria este o afacere de familie. S-a născut din pasiunea mea pentru flori. Iar pentru că pasiunea este contagioasă, nu a durat mult ca şi soţul meu să mi se alăture, cu toată experienţa lui de antreprenor“, spune Emilia Lungu, fondatoarea brandului Vitria. Anul trecut, vânzările businessului au fost de circa 20.000 de euro. Ideea unei astfel de afaceri a apărut în 2016, dar antreprenoarea spune că a fost dificil să găsească un producător care să dezvolte echipamentele necesare, care să fie atât prietenoase cu clienţii, cât şi să fie avantajoase din punct de vedere logistic. Primul automat de flori Vitria a apărut în concept store-ul reţelei Mega Image din Băneasa, în luna mai a anului 2017.