Benzinăriile devin alternativă pentru cafenele şi supermarketuri: 10% din şoferii care au alimentat în staţii au cumpărat şi mâncare pentru acasă

Autor: Cristina Roşca 19.06.2019

Marii benzinari intră pe terenul de joacă al cafenelelor şi supermarketurilor într-o lume unde graniţele dintre industrii devin tot mai difuze. Petrom a încheiat un parteneriat cu Auchan. Rompetrol anunţă că se gândeşte să intre în zona retailului clasic, un alt pariu pe lângă viitoarele staţii de alimentare a maşinilor. Mol şi OMV au intrat puternic pe zona de cafenele cu conceptele Fresh Corner şi Viva.

 


Benzinăriile au devenit în ultimii ani o alternativă atât pentru magazinele de comerţ ali­mentar, precum super­mar­ke­turile şi hipermar­keturile, dar şi un loc unde consumatorii pot cumpăra o cafea şi savura un croissant. Nu doar că benzinarii investesc în aceste concepte, dar ele au şi priză la public, arată cele mai recente studii de piaţă.

Mai exact, în primele trei luni din 2019, circa 10% din şoferii care au alimentat în staţiile din România au cumpărat şi alimente şi băuturi pentru acasă, iar 4% au achiziţionat bunuri nealimentare, altele decât ţigări, arată un studiu al companiei de cercetare de piaţă Nielsen citat de jucătorii din comerţ.