Ce puteţi citi în numărul din această săptămână al revistei Business MAGAZIN

Autor: Ioana Matei 24.06.2019

► În cel mai recent articol de copertă al Business MAGAZIN, Liudmila Climoc, CEO al Orange România, lider pe piaţa locală de telefonie mobilă, vorbeşte despre planurile companiei pentru dezvoltarea unor noi servicii, despre perioada de timp necesară integrării tehnologiei 5G, dar şi despre perspectivele pieţei româneşti de comunicaţii. Ce beneficii vor avea consumatorii de rând, dar şi cei din sfera de business în era 5G? Mai este loc de creştere pe piaţa locală? Cum a evoluat numărul clienţilor pe zona de servicii fixe? Sunt doar câteva dintre subiectele abordate de Liudmila Climoc.

► Pentru Idea Bank, digitalizarea rămâne principalul vector de dezvoltare, menit să răspundă cerinţelor celor mai exigente din partea unui segment al populaţiei tânăr, cu educaţie şi venituri peste medie şi care este cât mai puţin dispus să dedice timp activităţilor administrative. Mioara Popescu, CEO al Idea Bank, descrie paşii pe care banca îi face în această direcţie şi alte obiective pe care şi-a propus să le atingă anul acesta.

► Preferinţa românilor pentru încălţămintea sport a dus afacerile Sport Vision la 21 de magazine şi venituri de peste 16 milioane de euro. Planurile retailerului sportiv cu origini sârbe vizează însă dublarea.

►n Pe lângă schiţele pentru proiectele marilor dezvoltatori din imobiliare, o mână de arhitecţi, parteneri în cadrul a trei birouri de arhitectură, au hotărât să „deseneze” un plan de afaceri şi să se unească într-o singură companie. Rezultatul? Cumulus, un business cu venituri de peste 3 milioane de euro în 2018.

► Ioan Basea şi-a început cariera ca profesor, în mediul universitar, însă El Doradoul afacerilor româneşti din anii '90 l-a atras şi pe el. După mai multe încercări, s-a gândit la un business în care să lucreze cot la cot cu fiica sa. Cum au ajuns să vândă cei doi croaziere de 6 milioane de euro?