Conferinţa ZF/BT Hello, Iaşi! Proprietara reţelei Cuptorul Moldovencei: Antreprenorii trebuie să aibă viziune, echipă şi să fie profesionişti pentru a reuşi în business
Afacerea Cuptorul Moldovencei include două laboratoare de producţie şi şase puncte de desfacere.
Nicoleta Hriţcu, proprietara reţelei de cofetării Cuptorul Moldovencei din Iaşi, recomandă tinerilor care vor să-şi deschidă o afacere să-şi facă bine temele înainte de a intra în lumea businessului, să fie angajaţi mai întâi la o companie din domeniu sau să urmeze cursuri de antreprenoriat.
„Românii au ieşit mai des în ţară şi în străinătate, vin cu idei, cu soluţii. Acum nu mai este o problemă neapărat de finanţare, băncile sunt mai deschise, există business angels. Antreprenorii trebuie să aibă viziune, trebuie să aibă echipă, să fie profesionişti, serioşi şi se poate reuşi în business“, a spus antreprenoarea la conferinţa Hello, Iaşi!, organizată de ZF cu sprijinul Băncii Transilvania.