Conferinţa ZF/BT Hello, Iaşi! Proprietara reţelei Cuptorul Moldovencei: Antreprenorii trebuie să aibă viziune, echipă şi să fie profesionişti pentru a reuşi în business

Autor: Mădălina Dediu Panaete 28.06.2019

Afacerea Cuptorul Moldovencei include două laboratoare de producţie şi şase puncte de desfacere.



Nicoleta Hriţcu, proprietara reţelei de cofetării Cup­to­rul Moldovencei din Iaşi, recomandă tinerilor care vor să-şi deschidă o afacere să-şi facă bine temele înainte de a intra în lumea businessului, să fie angajaţi mai întâi la o companie din domeniu sau să urmeze cursuri de antreprenoriat.

„Românii au ieşit mai des în ţară şi în străinătate, vin cu idei, cu soluţii. Acum nu mai este o problemă neapărat de finanţare, băncile sunt mai deschise, există business angels. Antreprenorii trebuie să aibă viziune, trebuie să aibă echipă, să fie profesionişti, serioşi şi se poate reuşi în business“, a spus antreprenoarea la conferinţa Hello, Iaşi!, organizată de ZF cu sprijinul Băncii Transilvania.