ZF Live. Alexandra Paven, parfumeria Createur d’Emotions: Am lansat o linie artizanală denumită Basm ce cuprinde trei parfumuri inspirate de mitologia românească. Iniţial am produs 150 de bucăţi din fiecare

Autor: Mircea Nica 02.07.2019

„Actul nostru de curaj a fost să rămânem cu un brand românesc cu care nu putem targeta alte pieţe. În afară de cutii, totul este făcut în alte ţări.“

Createur d’Emotions este o parfumerie de nişă lansată pe piaţă în urmă cu 11 ani de antreprenoarea Alexandra Paven. Buticul a pornit la drum cu mărci străine, în portofoliul actual găsindu-se în continuare câ­teva zeci de branduri de peste hotare.

Totuşi, această parfumerie a lansat şi o linie artizanală pro­prie denumită Basm, in­spirată din mitologia românească. Aceas­ta cuprinde trei parfu­muri – Parfum de Zmeu, de Făt Frumos şi de Cosânzeana –, fiecare cu un preţ de 850 de lei, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live Alexandra Paven, fondatorea parfumeriei de nişă Createur d’Emotions.