Ionuţ Stanimir, director marketing&comunicare BCR: Dacă nu eşti pregătit ca bancă pentru un anumit domeniu, investeşti în parteneri care sunt pregătiţi

Autor: Alex Ciutacu 02.07.2019

Băncile trebuie să fie deschise la inovaţie şi să aibă apetitul necesar pentru a evalua potenţialul prezentat de celelalte industrii şi pentru a dobândi, într-un fel sau altul, pregătirea necesară, apreciază Ionuţ Stanimir, director executiv marketing&comunicare BCR, în cadrul ZF Bankers Summit 19.

„Eu vreau să fiu onest referitor la ce cred că trebuie să aştepte o bancă. Trebuie să evalueze potenţialul industriilor 4.0. Există potenţial 4.0. la Paşcani, Bacău sau Suceava? Există potenţial de agricultură 4.0. la Balş? Da, sigur. Eşti tu pregătit ca bancă? Dacă nu eşti, investeşti tu în parteneri care sunt pregătiţi. Acesta este singurul lucru care astăzi poate pune în valoare ce este o bancă”, spune Ionuţ Stanimir.