Selgros: În S1/2019 ne-am majorat afacerile cu 8%. Consumul a continuat să crească, suntem la fel de optimişti şi pentru S2. Retailerul de tip cash&carry a avut în 2018 o cifră de afaceri de 3,7 mld. lei, plus 2%

Autor: Cristina Roşca 05.07.2019

Selgros, retailer de tip cash&carry, şi-a majorat vânzările cu 8% în S1/2019, avans care vine după creşterea de 2% a cifrei de afaceri din 2018.

„În prima parte a anului, cifra de afa­ceri a înregistrat o creştere de apro­ximativ 8%. Aşa cum s-a întâmplat şi în ul­ti­mii ani, consumul, per ansamblu, a fost cel care a susţinut, în general, eco­no­mia, şi în particular, piaţa de retail“, spu­ne Selgros.

Dacă ritmul de creştere din prima parte a anului se va menţine, cifra de afaceri a companiei se va apropia de

4 mld. lei în 2019,. Consumul a început să crească puternic acum circa trei ani, în 2016 şi 2017 avansul fiind de peste 10%. Anul trecut acesta a încetinit la circa 5%, însă a fost în continuare prin­tre cele mai puter­nice din Europa.

„La nivel de consum observăm men­ţinerea trendului ascendent şi suntem mulţumiţi că în România avem cea mai mare rată de creştere ca parte din grup. Plăcerea românilor pentru cum­părături reprezintă un indicator foar­te optimist în cifre pentru piaţa de re­tail şi pentru S2.“

Pe piaţa din România sunt active doar cele două reţele moderne de tip cash&carry, Metro Cash & Carry fiind prezent din 1996, iar Selgros din 2001.