GfK: Review-urile altor clienţi şi compararea preţurilor pe diferite siteuri, printre tendinţele principale ale consumatorilor români la achiziţiile online sau offline

Autor: Roxana Rosu 08.07.2019

Dezvoltarea tehnologiei a avut în ultimii ani un impact puternic asupra comportamentului de consum, atât în online, cât şi în offline, obiceiurile cu cel mai rapid ritm de creştere în 2018 faţă de anul anterior în România fiind cumpărăturile de pe dispozitive mobile în timp ce se uită la televizor, folosirea aceloraşi dispozitive pentru a plăti în magazine şi realizarea de achiziţii la click pe reclame online, arată o analiză a GfK realizată în 35  de ţări.

La nivel global, cele mai vizibile tendinţe sunt căutarea de produse şi servicii, de informaţii suplimentare despre ele, consultarea review-urilor postate de alţi utilizatori şi compararea preţurilor.

Peste jumătate dintre utilizatorii de internet din mediul urban au folosit Internetul mai des în 2018 versus 2017 pentru a găsi produsele pe care şi le doresc sau pentru a afla detalii despre acestea.