ZF Branduri româneşti, Galaţi. Bogdan Chiriac, directorul executiv al Farmaciilor Myosotis: Investiţia în brand se face zilnic, cu fiecare pacient care intră în farmacie

Autor: Georgiana Mihalache 09.07.2019
Un business trebuie să-şi dezvolte şi brandul de angajator pentru a rezista provocărilor din piaţa muncii, iar în cazul afacerilor din retailul farma fiecare pacient care intră în farmacie este ca un test, de relaţia cu farmacistul depinzând dezvoltarea companiei, a spus Bogdan Chiriac, directorul exe­cutiv al Farmaciilor Myosotis.

El a fost prezent la conferinţa Bran­duri româneşti de la Galaţi, organizată de ZF  în parteneriat cu Raiffeisen Bank România.

„Investiţia în brand se face zi de zi, cu fiecare pacient care intră în farmacie, trebuie să ne asigurăm că pacientul se va întoarce, că tratamentul este eficient, este un test zilnic pe care trebuie să-l trecem pentru a rămâne în business. În farmacie ar trebui să se întâmple un proces de consiliere, nu de vânzare, farmaciştii noştri nu au target“, a spus Bogdan Chiriac.