Afacerile Decathlon s-au oprit din crescut la un pas de 200 mil. euro după un plus de 16%. Retailerul de echipamente sportive şi-a dublat businessul în perioada 2015-2018

Autor: Cristina Rosca 11.07.2019

Gigantul francez Decathlon, liderul incontestabil al pieţei de echipamente sportive din România, şi-a majorat cifra de afaceri cu 16% anul trecut, până la 885 mil. lei (190 mil. euro). Businessul Decathlon se află pe o pantă ascendentă încă de la intrarea pe piaţă a companiei în 2009. Anul trecut avansul cifrei de afaceri s-a temperat însă, după ce se situa la 24% în 2017 faţă de 2016.

Tot pe un trend ascendent s-au situat şi ceilalţi doi indicatori financiari ai Decathlon în 2018 - profitul net şi numărul de angajaţi. Primul a avansat cu peste 55%, de peste trei ori mai rapid ca businessul, semn că marja de profit a crescut. Numărul de salariaţi a ajuns la aproape 1.200 pe fondul deschiderii de noi magazine.