Ion Codreanu, masterfrancizat al brandului de ciocolată Leonidas: Apetitul pentru produsele premium este în creştere, vânzările sunt mai mari cu 30% în S1 2019
Autor:
Mirabela Tiron
12.07.2019
Consumul de ciocolată în România este relativ scăzut comparativ cu cel de pe alte pieţe, ridicându-se la circa 2,2-2,5 kilograme per capita.
Ion Codreanu, masterfrancizat al brandului de ciocolată belgiană Leonidas în România, spune că apetitul pentru produsele premium este în creştere şi că vânzările reţelei pe care o conduce sunt mai mari cu 34% în prima jumătate a acestui an faţă de perioada similară a anului trecut.
„Apetitul pentru produsele premium din ciocolată este în creştere. Vânzările pe magazinele din Bucureşti au fost mai mari cu 34%, iar pe toată reţeaua cu 30% în primul semestru din acest an“, a spus pentru ZF Ion Codreanu, unul din cei doi antreprenori care deţin masterfranciza Leonidas pe plan local.