Ion Codreanu, masterfrancizat al brandului de ciocolată Leonidas: Apetitul pentru produsele premium este în creştere, vânzările sunt mai mari cu 30% în S1 2019

Autor: Mirabela Tiron 12.07.2019

Consumul de ciocolată în România este relativ scăzut comparativ cu cel de pe alte pieţe, ridicându-se la circa 2,2-2,5 kilograme per capita.



Ion Codreanu, masterfrancizat al brandului de ciocolată belgiană Leonidas în România, spune că apetitul pentru produsele premium este în creştere şi că vânzările reţelei pe care o conduce sunt mai mari cu 34% în prima jumătate a acestui an faţă de perioada similară a anului trecut.

„Apetitul pentru produsele premium din cio­colată este în creştere. Vânzările pe ma­ga­zinele din Bucureşti au fost mai  mari cu 34%, iar pe toată reţeaua cu 30% în primul se­mes­tru din acest an“, a spus pentru ZF Ion Codrea­nu, unul din cei doi antreprenori care deţin masterfranciza Leonidas pe plan local.