Robert Anghel, ING: Odată ce banca se mută pe telefon, plăţile devin principalul vehicul de interacţiune cu clientul. Din toamnă clienţii ING vor putea obţine numerar de la bancomatele băncii şi dacă nu au cardurile la ei
Plăţile realizate de clienţi cu telefonul mobil, moment în care pe ecranul smartphone-ului le sunt afişate diferite mesaje generate de aplicaţiile utilizate în tranzacţie (ING HomeBank sau Apple Pay), vor deveni pentru bănci unele dintre cele mai importante vehicule de interacţiune cu utilizatorii, respectiv un prilej de a le sugera acestora şi folosirea altor produse / servicii din portofoliu.
„Alături de autentificarea în aplicaţia mobilă ING HomeBank, plata cu telefonul devine cel mai mare vehicul de interacţiune cu clienţii, oportunitate care nu era oferită de cardul de plastic. Din momentul în care am atenţia clientului pe ecranul telefonului lui, chiar pot să fac lucruri mari. Aceasta este viziunea noastră la ING, că totul va fi pe mobil şi că plăţile pot fi un supervehicul de interacţiune a clienţilor cu toate produsele băncii“, a declarat într-un interviu pentru ZF Robert Anghel, director mobile payments experience la ING România, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa bancară locală.