Agenţia de turism Cocktail Holidays ţinteşte vânzări mai mari cu 5-10%. „Este un an bun pe outgoing, oferta pe vacanţele charter este mai bogată. Turiştii români caută pachete cu condiţii de cinci stele, dar cu preţ de trei stele.“

Autor: Mirabela Tiron 15.07.2019

Agenţia de turism Cocktail Holi­days, controlată de familia Goicea, cu afaceri de 20 mil. euro în 2018, esti­mează afaceri mai mari cu 5-10% în acest an, potrivit oficialilor agenţiei.

„Este un an bun pentru outgoing (tri­miterea românilor în vacanţe în străină­tate - n. red.). Pe piaţă, oferta pentru pachetele pe charter a explo­dat, este mult mai bogată, fiind zbo­ruri din mai multe oraşe din ţară şi spre mai multe destinaţii“, a spus pentru ZF Adriana Goicea, pro­prie­tara agenţiei de turism Cocktail Holidays.

În acest an, agenţia de turism are con­tractate peste 30.000 de locuri pe cursele charter (faţă de 20.000 de lo­curi anul trecut - n. red.) operate atât spre des­tinaţiile clasice din Grecia (Creta Chania, Heraklion, Zakyn­thos, San­torini, Rhodos) şi Turcia (Anta­lya, Bodrum, Izmir), Spania (Te­nerife), Egipt (Sharm el Sheikh), cât şi spre des­ti­naţii precum Kalamata şi Mykonos din Grecia. Cursele sunt pro­gramate în perioada iunie-septem­brie. Agenţia operează zboruri cu ple­care din Bucureşti, Cluj Napoca şi Iaşi.