De unde se informează românii pentru cumpărăturile de alimente? Creşte influenţa reclamelor pe TV, print şi online, în detrimentul newsletterelor şi pliantelor proprii ale retailerilor

Autor: Cristina Rosca 18.07.2019

Cei mai mulţi consumatori locali (88%) consultă internetul înainte de a merge la shopping de alimente, acesta fiind cel mai popular canal de informare, arată un studiu al companiei de cercetare de piaţă Focus Market Research. Influenţa internetului a crescut de altfel în ultimii doi ani (perioada 2017-2019), conform aceleiaşi surse.

Astfel, în 2017 doar 83% dintre români declarau că printrele canale media folosite pentru informare se numără online-ul.

Studiul arată că a crescut influenţa reclamelor pe TV, print şi online, în detrimentul newsletterelor şi pliantelor proprii ale retailerilor. Pliantele retailerilor rămân al doilea cel mai important canal de informare, însă doar 6 din 10 români le consultă înainte de o şedinţă de cumpărături. În urmă cu doi ani ponderea era de 62%.