Start-up-ul Retargeting.biz schimbă modelul de tarifare şi adaugă noi servicii

Autor: Ioana Nita 18.07.2019

Retargeting.biz, start-up-ul local specializat în dezvoltarea de soluţii automatizate de marketing digital pentru magazinele online, schimbă începând cu această lună modelul de tarifare pentru serviciile oferite, clienţii urmând să plătească astfel de acum încolo o sumă lunară fixă şi nu un procent din vânzările generate cu ajutorul soluţiilor Retargeting.

Abonamentul lunar se calculează în funcţie de traficul lunar al unui magazin online, la care se adaugă bugetele pe care echipa magazinului online doreşte să le investească în Facebook şi Google. „Avantajul noii modalităţi de plată îl reprezintă faptul că, în acest fel, fiecare e-shop îşi poate stabili mult mai uşor eforturile de marketing lunare şi are şi o viziune mult mai clară a costurilor versus vânzările obţinute”, a spus Rareş Bănescu, CEO-ul şi fondatorul Retargeting.biz.