Producătorul de băuturi Coca-Cola HBC vrea să aducă brandul de cafea Costa Coffee în România în 2020

Autor: Mădălina Dediu Panaete 18.07.2019

Coca-Cola HBC, unul dintre cei mai mari îmbuteliatori de băuturi sub brandurile The Coca-Cola Company, are în plan să lanseze brandul Costa Coffee pe cel puţin zece pieţe din cele 28 de pieţe pe care este prezent anul următor, pe listă fiind incluse Bulgaria, Grecia, Ungaria, Polonia, Romania, Rusia şi Elveţia. The Coca-Cola Company a cumpărat Costa Coffee în ianuarie 2019 şi a dezvoltat businessul, concentrându-se pe extinderea în vending şi produse ready-to-drink.

"Includerea unui brand atât de puternic, aşa cum este Costa Coffee, în portofoliul nostru ne va permite să abordăm mai multe ocazii de consum, să ne consolidăm parteneriatele cu clienţii pe toate canalele şi să ne întărim abilitatea de a adresa fiecare moment de-a lungul unei zile în care există ocazii de consum. Infrastructura noastră bine pusă la punct, alături de procesele şi capabilităţile noastre în categoria cafelei ne permit să lansăm în forţă această oportunitate excelentă”, a spus Zoran Bogdanovic, CEO al Grupului Coca-Cola HBC.

Costa Coffee este lider pe piaţa de cafea din Marea Britanie, dar are o prezenţă puternică şi în Europa, zona Asia-Pacific, Orientul Mijlociu şi Africa. De asemenea, Costa Coffee are o reţea de peste 3.700 de cafenele în mai multe pieţe, dezvoltate inclusiv în sistem de franciză. În România, brandul Costa Coffee a fost prezent până în 2011, când a închis cafeneaua din Piaţa Romană din Bucureşti. Coffee Management, compania care deţinea la acea vreme franciza pentru reţeaua de cafenele în România, a intrat în insolvenţă în 2010.