ZF Bankers ’19. Antonio Mouzas, CEO al Vista Bank: Obiectivul Vista Bank este să atacăm două segmente – persoane fizice cu venituri peste medie şi companii mijlocii. Strategia Vista Bank este creşterea organică, standardizarea modelului de business

Autor: Răzvan Botea 22.07.2019

Şeful Vista Bank România spune că ţinta băncii pentru piaţa locală este reprezentată de persoanele fizice cu venituri peste medie şi întreprinderile mici şi mijlocii. El a mai spus la ZF Bankers Summit ‘19 că, într-un an, baza de clienţi a băncii a crescut cu 20%, iar în România există spaţiu de creştere, având în vedere şi gradul scăzut de intermediere financiară.

„Rezultatele sunt foarte bune. Ne-am crescut baza de clienţi cu 20%. Acţionarii noştri sunt foarte fericiţi şi simţim că piaţa românească este foarte promiţătoare. Gradul de intermediere financiară în România este mic, iar asta înseamnă că este spaţiu de creştere. Am achiziţionat Marfin Bank anul trecut în iulie. Acţionarii noştri conduc cel mai mare conglomerat bancar din sud-estul Europei. Obiectivul Vista Bank este să atacăm două segmente: pe per­soa­ne fizice cu venituri peste medie şi com­panii mijlocii“, a spus la ZF Bankers Sum­mit Antonio Mouzas, CEO al Vista Bank.