Bărbaţii români cheltuie anual 1 mld. euro pe haine, pe o piaţă în creştere, dominată de Zara şi H&M. Piaţa modei masculine a crescut cu peste 40% în perioada 2014-2018 şi va continua să se menţină pe un trend ascendent, deşi ritmul va încetini

Autor: Cristina Roşca 23.07.2019

♦ Vânzările de haine pentru bărbaţi au depăşit pragul de 1 mld. euro pentru prima dată în 2018 ♦ Piaţa e cu circa 30% mai mică decât cea pentru femei, unde numărul de magazine şi de retaileri dedicaţi e incomparabil mai mare.



Bărbaţii români cheltuie 1 mld. euro pe haine, pe o piaţă în creştere, dominată de Zara şi H&M, arată o analiză a companiei de cercetare de piaţă Euromonitor. Doar în ultimul an avansul a fost de 10,5%, puţin mai mare ca în cazul pieţei pentru femei.

„Sectorul modei masculine atrage tot mai multă atenţie, crescând chiar mai puternic decât piaţa de femei în 2018. Bărbaţii români sunt tot mai preocupaţi de modul în care arată, iar acest lucru se simte în piaţa de haine, al cărei trend ascendent este aşteptat să continue“, potrivit analiştilor Euromonitor.