Lensa.ro, un magazin online de optică mizează pe dublarea vânzărilor în 2019, la peste 6 mil. euro

Autor: Ioana Nita 23.07.2019

În 2018, valoarea medie a unei comenzi realizate pe Lensa.ro s-a situat la 145 lei, iar în primele şase luni din 2019, aceasta a crescut la 157 lei.



Magazinul online Lensa.ro, specializat în comercializarea produselor pentru optică, are în plan să îşi dubleze afacerile anul acesta la 6,5 milioane de euro, în condiţiile în care deja vânzările din primele şase luni sunt de două ori mai mari faţă de aceeaşi perioadă din 2018.

„Am încheiat 2017 cu o cifră de afaceri de 1,4 milioane de euro, 2018 cu o cifră de afaceri de 3,1 milioane de euro, iar în 2019 preconizăm o cifră de afaceri de 6,5 milioane de euro, iar creşterea din prima jumătate a anului ne arată că suntem pe drumul cel bun. În total, vânzările din prima jumătate a anului s-au ridicat la 2,7 milioane de euro”, a declarat pentru ZF Daniel Crăciun, fondatorul şi CEO-ul Lensa.ro. El a pornit businessul Lensa.ro, operat de compania Tensa Art Design S.R.L, în 2013 dintr-un apartament de bloc cu o investiţie de doar 500 de euro.