Grupul Telekom nu va „angaja“ 700 de roboţi în locul celor aproape 700 de oameni ale căror posturi vor fi restructurate, însă realitatea este că activităţi repetitive din back office vor fi transferate către asemenea aplicaţii pentru a creşte eficienţa

Autor: Adrian Seceleanu 23.07.2019

Simplificarea proceselor interne şi a ofertei comerciale, digitalizarea şi automatizarea unor operaţiuni, dar şi presiunea pentru o îmbunătăţire a rezultatelor financiare reprezintă principalele motive pentru planul Telekom de a concedia în acest an aproape 700 de oameni din cei 5.800 pe care îi mai are, operaţiune care va aduce grupului economii de ordinul a câteva milioane de euro pe an.

„Evoluţia vânzărilor nu reprezintă motivul pen­tru care vom reduce numărul de oameni. Principa­lele motive pentru această restructu­rare sunt digitalizarea şi simplificarea ofertei comer­ciale şi a proceselor interne“, a declarat Miroslav Majoros, CEO al grupului Telekom România, într-un interviu pentru ZF. „Suntem sa­tis­făcuţi de rezultatele din al doilea trimes­tru, în special pe zona de telefonie mobilă, dar vedem semne de stabilizare şi pe zona fixă“, a insistat el.“