Dobrogea Group, producătorul brandului Eugenia, a revenit pe profit în 2018 după pierderi record în 2017, de 31 mil. lei

Autor: Mădălina Dediu Panaete 24.07.2019

Dobrogea Grup, unul dintre cei mai mari pro­ducători de morărit şi panificaţie de pe plan local, a avut în 2018 un profit net de 1,2 mil. lei, revenind astfel în zodia câştigurilor după ce în anul anterior a raportat o pier­dere netă de 31 mil. lei, cea mai mare din ul­timul deceniu, arată calculele făcute de ZF pe baza da­te­lor de la Registrul Comerţului. Evoluţia vine în condiţiile în care şi cifra de afaceri a fost pe o pantă ascendentă.

Astfel, rulajele producătorului din Constanţa au ajuns la 165 de milioane de lei, în creştere uşoară faţă de anul precedent. Ca nivel al businessului, 2018 este cel mai bun de după 2013 pentru companie. Compania a încheiat la jumătatea anului 2017 procesul de reorganizare derulat în perioada 2013-2017 şi a ieşit de sub incidenţa legii insolvenţei. În 2017, compania a avut un profit net de 6 mil. lei. Dobrogea Grup este una dintre puţinele companii din România care au ieşit din insolvenţă, în contextul în care doar 2% din totalul companiilor care intră în insolvenţă se reorganizează cu succes, potrivit ultimelor date.

Compania este controlată de management şi salariaţi şi are în portofoliu branduri precum Eugenia, Dobrogea, Bongrana şi Digesta.