Belgienii de la Liebrecht & wooD încep în august construcţia unui outlet în Cernica. Investiţia va fi cuprinsă între 12 şi 14 mil. euro

Autor: Cristina Bellu 25.07.2019

Outletul Fashion House, dezvoltat de belgienii de la Liebrecht & wooD în cadrul proiectului West Park Retail din Capitală, şi-a majorat vânzările cu 16% comparativ cu perioada similară a anului trecut în timp ce traficul înregistrat la nivelul centrului a crescut cu 6%.

Strategia de dezvoltare a businessului care include îmbunătăţirea mixului de retail a avut ca rezultat deschiderea a patru noi magazine în perioada ianuarie-iunie 2019, însumând peste 1.000 de metri pătraţi.

“Creşterea economică solidă din România a oferit premisele pentru rezultatele bune ale Fashion House Outlet Centre Bucureşti. Cererea pentru scheme de retail de tip outlet este subliniată de ritmul de adăugare de noi chiriaşi, cât şi de creşterea vânzărilor şi a traficului”, spune Brendon O’Reilly, Managing Director în cadrul Fashion House Group.