McDonald’s: Avansul businessului în T1/2019 se datorează creşterii numărului de clienţi şi a numărului de comenzi în restaurante

Autor: Cristina Roşca 30.07.2019

♦ Lanţul american de resturante de tip fast-food McDonald’s a deschis în prima parte a lui 2019 un singur local nou, însă are bugetate alte şase până la final de an ♦ Cu deschiderile planificate în 2019 reţeaua McDonald’s se duce spre 85 de restaurante, conform calculelor ZF, acestea urmând să acopere cele mai importante oraşe ale ţării ♦ Investiţiile totale ale McDonald’s depăşesc 800 de milioane de lei în cei 24 ani de când compania a deschis primul restaurant din România, cei mai mulţi bani mergând către deschideri.

„La începutul lunii iulie am început seria inaugurărilor de restaurante McDonald’s pentru anul 2019, prin cel deschis în centrul comercial Electropute­re din Craiova, ocazie cu care am creat 36 de noi locuri de muncă“, spune Daniel Boaje, CEO-ul şi acţionarul minoritar al companiei. Deschiderea vine în contextul în care cel mai puternic restaurant pe care îl are în România lanţul american de restaurante de tip fast-food McDonald’s este cel de tip drive-thru din cartierul Dristor din Capitală, conform surselor din piaţă. Acesta are vânzări de 6-7 mil. euro, potrivit estimărilor ZF.

Pe poziţiile următoare în topul vânzărilor se află restaurantul din Craiova, cel din Constanţa de la Delfinariu şi drive-thru-ul din Ploieşti. Situaţia poate fi explicată prin faptul că în Capitală sunt circa 30 de restaurante sub brandul McDonald’s, pe când în Craiova este unul singur.