Goldring, un broker cu o cotă de piaţă de doar 1,5%, este cel mai activ ca număr de listări la Bucureşti. „Am identificat două branduri româneşti, foarte cunoscute publicului, ale căror nume ar atrage investitori noi în piaţă“.

Autor: Tibi Oprea 31.07.2019

Goldring, în parteneriat cu Tradeville, a realizat în luna iulie 2019 cea mai rapidă ofertă privată de la BVB, cea a Norofert, care precede listarea companiei până la finalul anului.



Virgil Zahan, director general al Goldring, casă de brokeraj cu doar 1,5% cotă de piaţă, dar cu cea mai intensă activitate în privinţa listărilor la bursa românească în ultimii doi ani, spune într-un interviu pentru Ziarul Financiar că în ceea ce priveşte aducerea de noi companii pe bursă o să rămână cel puţin la fel de activi ca şi în anii trecuţi şi că sunt în discuţii cu mai multe companii care se gândesc să apeleze la piaţa de capital ca sursă de finanţare.

„Pe de o parte, sunt deja câteva companii îm­preună cu care identificăm cele mai bune alternative de finanţare şi promovare (obligaţiuni/acţiuni). Pe de altă parte, în ceea ce priveşte listarea, pot spune că suntem în discuţii mai avansate cu o companie specializată în marketing şi comunicare, o companie din domeniul automotive care pregăteşte un produs autentic românesc cu avantaje competitive mult aşteptate de piaţa românească şi, bineînţeles, companii din domeniul IT. Am identificat şi două branduri româneşti, foarte cunoscute publicului, ale căror nume ar atrage investitori noi în piaţă şi care ar aduce alte două sectoare la bursa românească, dar discuţiile sunt încă în stadiu incipient“, spune Zahan.