Flanco şi-a majorat vânzările cu 18% în primul semestru, la 433 mil.lei, după avansul cu 30% al comenzilor pe online

Autor: Roxana Rosu 01.08.2019

Reţeaua Flanco, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa locală de electro-IT, a încheiat primul semestru al anului cu vânzări de 433 milioane de lei, cele mai mari din istoria companiei, în creştere cu 18% faţă de aceeaşi perioadă a anului precedent.

„După rezultatele istorice obţinute anul trecut, am continuat executarea strategiei începute în 2017, de creştere sănătoasă a afacerii. Ne-am concentrat pe eficientizarea activităţilor – fie că vorbim despre dinamica reţelei naţionale de magazine sau despre magazinul online flanco.ro, despre proiectele gândite pentru angajaţi sau clienţi – iar rezultatele sunt pe măsură”,  spune Dragoş Sîrbu, CEO Flanco Retail.

El a precizat că piaţa de electro-IT a crescut în acelaşi interval cu 6%.

La sfârşitul lunii iulie, Flanco deţinea o reţea de 149 de magazine, dintre care 12 nou deschise pe parcursul primei jumătăţi din 2019 şi încă patru deschise în luna iulie.