Mărcile private încep să-şi facă loc pe piaţa de 1,2 mld. lei a jucăriilor: retailerul Kaufland atacă piaţa dominată de Jumbo şi Lego. România importă jucării de şapte ori mai mult decât produce

Autor: Georgiana Mihalache 05.08.2019

Mărcile private încep să câştige teren şi în piaţa de jucării, lanţul de hipermarketuri Kaufland, cel mai mare comerciant local după cifra de afaceri, lansând propriul brand de jucării tradiţionale sub numele Kidland, după cum arată un raport realizat de compania de cercetare de piaţă Euromonitor.

Miza este o piaţă de 1,2 miliarde de lei anual, în care jucările tradiţionale (jocuri de tip puzzle, jucării de pluş, din lemn) ocupă cea mai mare pondere – circa 60% din total, restul fiind contri­buţia jocurilor video. Repre­zen­tanţii Kaufland nu au putut fi contactaţi până la închiderea ediţiei pentru a oferi detalii privind planurile pe această piaţă.