Se conturează, după modelul Inditex, un nou grup de modă în România. Italienii de la Calzedonia au adus în România patru branduri şi fac afaceri de circa 40 milioane de lei

Autor: Cristina Roşca 05.08.2019

Grupul italian Calzedonia, fondat acum trei decenii în Italia de omul de afaceri Sandro Veronesi, a deschis în 2018 în România două magazine, ajungând la un total de 14 unităţi sub brandurile Calzedonia, Intimissimi şi Tezenis, alături de un outlet ce le cuprinde pe toate trei.

În 2019 compania şi-a completat portofoliul local cu brandul Falconeri, activ pe segmentul de lux. Grupul ita­lian de modă, cu afaceri anuale de 2,3 mld. euro, mai are în portofoliu şi brandurile Intimissimi Uomo (lenjerie pentru bărbaţi) şi Atelier Eme (rochii de mireasă şi de seară). Acestea nu sunt prezente în România. Tot din grup face parte şi Signorvino, activ pe piaţa de restaurante şi vin.