Carrefour vrea ca la finalul lui 2019 aplicaţia Bringo să fie disponibilă în 36 de oraşe

Autor: Cristina Roşca 06.08.2019

♦ Grupul francez a fost unul dintre primii jucători din comerţul alimentar care au pariat pe online, deschizând iniţial magazinul carrefour.ro ♦ Apoi, treptat, gigantul din Hexagon a preluat pachetul majoritar al businessului Bringo, văzut ca un „Uber pentru cumpărături“.



Gigantul Carrefour, prezent local cu peste 360 de magazine offline şi cu mai multe iniţiative online, vrea să extindă operaţiunile platformei Bringo în 23 de oraşe noi în 2019, urmând ca la finalul anului acesta să fie utilizată în 36 de centre urbane.

„În România, subsidiara noastră Bringo a dezvoltat o soluţie pentru mobil ce permite clienţilor să comande de pe smartphone orice articol din oferta hipermarketurilor Carrefour - peste 50.000 de produse, iar comanda urmează a fi livrată la domiciliu în mai puţin de 90 de minute. Această soluţie este utilă în special celor care ajung târziu acasă sau celor care nu pot pleca oricând de la domiciliu“, spun oficialii Carrefour într-un raport al grupului. Bringo nu livrează însă doar din magazinele Carrefour, ci are o paletă mai largă de magazine disponibile.