Campanie ZF: Stupid City Bucureşti. Trecerea de pietoni către nicăieri: „Între un simbol al capabilităţilor româneşti şi unul al prostiei“

Autor: Răzvan Botea 06.08.2019

Primul cititor care a răspuns campaniei Ziarului Financiar Stupid City Bucureşti a trimis o fotografie cu trecerea de pietoni de pe bulevardul Pipera din nordul Bucureştiului, între sediul companiei Oracle şi Direcţia Regim Permise de Conducere şi Înmatricularea Vehiculelor (DRPCIV), o structură a Ministerului de Interne.

Trecerea de pietoni în cauză traversează bulevardul Pipera între sediul companiei Oracle şi DRPCIV şi se termină în gardul instituţiei, fără niciun trotuar.

„Vă trimit câteva poze cu un loc ce contribuie perfect la calificativul Stupid City Bucureşti. Este o trecere de pietoni pe bulevardul Pipera, în dreptul DRPCIV. Este o trecere de pietoni foarte frecventată ce are pe de o parte un simbol al capabilităţilor româneşti - sediul Oracle - iar pe partea opusă pe cel al prostiei... Se termină în gardul unei instituţii, DRPCIV, fără niciun trotuar. Pare perfect pentru lozinca «Loc de dat cu capul!». Cred că iniţiativa Stupid City este foarte utilă şi ar merita un site cu colecţia de locaţii stupide din Bucureşti“, a scris către ZF Bogdan Cocora.

Campania ZF Stupid City Bucureşti a avut ecou în rândul cititorilor ZF, primind numeroase sesizări, care vor fi publicate atât pe site-ul www.zf.ro, cât şi pe pagina de Facebook dedicată proiectului: Stupid City Bucureşti ZF, pagină căreia vă invităm să vă alăturaţi.

Ziarul Financiar a lansat iniţiativa Stupid City Bucureşti, campanie prin care atragem atenţia asupra oraşului Bucureşti, sperând astfel că autorităţile vor lua măsuri în acest sens.

Aşteptăm şi sesizările cititorilor noştri la adresele de e-mail zf24@zf.ro sau razvan.botea@zf.ro, unde ne puteţi trimite fotografii şi descrieri de exemple încadrabile în Stupid City Bucureşti, un oraş departe de a fi un smart city, aşa cum consideră autorităţile.