Limarom, companie românească ce brodează pe şepci şi tricouri, afaceri de 600.000 euro şi vrea un plus de 10% în 2019

Autor: Alexandra Cepăreanu 09.08.2019

„Ne-am  făcut numele cunoscut şi în ţări prezente în Uniunea Europeană, respectiv Franţa, Italia şi Germania, în special pentru cluburi sportive, dar şi pentru produse promoţionale brodate precum şepci, tricouri, şorturi de barman.“



Limarom 2000, compania româ­nească care a luat naştere în 1991, a cărei activitate constă în brodarea obiectelor promoţionale, tricouri, echipament sportiv, medical sau costume, înre­gistrează anual o cifră de afaceri de 600.000 de euro.

„Realizăm o cifră de afaceri anuală de 600.000 de euro cu o echipă de 30 de lucrători instruiţi. Pe termen scurt şi mediu estimăm o creştere de 10% a cifrei de afaceri, generată de preferinţele clienţilor pentru produsele personalizate cu design unic. De asemenea, cultura evenimentelor muzicale, în ascensiune şi în ţara noastră, şi consumul în creştere al evenimentelor muzicale şi sportive care cer obiecte promoţionale branduite, sunt o oportunitate de dezvoltare a businessului nostru“, a spus pentru ZF Maria Ionescu.