Mallurile Iulius au avut venituri din chirii de 280 mil. lei în 2018, plus 6% faţă de anul precedent

Autor: Alina-Elena Vasiliu 09.08.2019

Cele patru malluri sub brandul Iulius - din oraşele Ti­mi­şoara, Cluj-Napoca, Suceava şi Iaşi - deţinute de grupul Iulius şi fondul de investiţii Atterbury Europe, au generat în 2018 venituri cumulate din chirii în valoare de 276 mil. lei, cu circa 6% mai mult faţă de anul anterior, după cum arată calculele ZF făcute pe baza datelor furnizate de reprezentanţii Iulius.

Cu excepţia mallului Iulius din Iaşi - care a avut venituri din chirii în uşoară scădere faţă de anul 2017 - toate celelalte malluri au generat încasări mai mari anul trecut faţă de cel precedent.

Ca venituri din chirii, cele mai mari sunt aduse de mallul Iulius din Timişoara, în valoare de 109 milioane de lei. Acesta este, de altfel, şi cel mai mare centru comercial sub brandul Iulius ca supra­faţă, întinzându-se pe 73.000 de metri pătraţi.

Pe locul al doilea se situează mallul din Cluj-Napoca, de 50.000 de metri pătraţi.

Investiţia în cele patru centre comerciale, a căror suprafaţă totală depăşeşte 200.000 de metri pătraţi, a fost de aproximativ 260 de milioane de euro, potrivit unor date transmise anterior de companie.