Altex: Vrem să deschidem 5-6 magazine noi în T4/2019, iar în online vrem să venim şi cu alte categorii de produse

Autor: Cristina Roşca 12.08.2019

Retailerul electro-IT Altex şi-a bu­getat afaceri de 3,8 mld. lei în 2019, plus 7% faţă de anul trecut. Businessul ar urma să crească şi pe fondul des­chi­derii unor noi magazine.

„Pentru ultimul tri­mes­tru din acest an preconizăm că vom deschide încă 5-6 noi magazine, având în plan să continuăm în acest ritm şi în următorii ani“, spun reprezentanţii Altex.

Compania nu pariază doar pe offline, ci şi pe on­line, mai exact pe un model mixt. De multe ori, în electro-IT, ex­perienţa de cumpărare poate fi mix­tă, acest lucru însemnând că un client poa­te veni în magazin să analizeze oferta pen­tru a cumpăra apoi online sau invers.

„Ţinând cont de modificările de stil de viaţă şi de comportamentul de achi­ziţie al consumatorilor, am continuat să dez­voltăm, pe lângă categoriile con­sacrate - electrocasnice, aer con­diţionat, telefoane şi comunicaţii mo­bi­le, te­levizoare - şi categorii noi pre­cum bău­turi (apă, sucuri), produse pentru copii/ mame, produse pentru fru­mu­se­ţe (cosmetice), produse pentru voiaj, au­to (anvelope, piese şi consu­ma­bile au­to), produse pentru casă, iluminat, bri­colaj“, mai spun reprezentanţii Altex.

Compania deţine peste 120 de magazine sub două branduri - Altex şi Media Galaxy -, şi a avut anul trecut afaceri de 3,55 mld. lei.