Schimbare de strategie: în online, Altex se conturează ca un mall virtual. „Ţinând cont de modificările comportamentului de consum, pe lângă electro-IT, am început să vindem şi cosmetice, produse auto şi băuturi“

Autor: Cristina Roşca 13.08.2019

♦ Retailerul electro-IT Altex şi-a bugetat afaceri de 3,8 mld. lei în 2019, plus 7% ♦ „În prima jumătate a acestui an businessul a avut un ritm accelerat pozitiv“.



Altex este liderul pieţei de electro-IT după cifra de afaceri, după ce busi­nessul retailerului a cres­cut de aproape cinci ori în perioada 2009-2018, până la 3,55 mld. lei anul trecut. Compania deţine peste 120 de magazine sub două branduri - Altex şi Media Galaxy, cu o suprafaţă totală de peste 150.000 de metri pătraţi. Până la finalul anului 2019, retailerul va deschide încă 5-6 magazine, pe lângă cele două deja inaugurate anul acesta la Buzău şi Brăila.

„Compania deţine peste 120 de magazine în toată ţara - aât Altex, cât şi Media Galaxy (…). Grupul Altex plănuieşte să se extindă în continuare cu noi magazine situate în zone uşor acce­sibile clienţilor, cu suprafeţe generoase în care se poate expune o gamă variată de produse astfel încât cumpărătorii să poată să vadă, să evalueze sau chiar să testeze articolele înainte de a se decide pentru cumpărare“, spun oficialii retailerului controlat de Dan Ostahie.