Nemţii de la Takko fac 150 milioane de lei cu 70 de magazine de modă cu preţuri mici

Autor: Cristina Roşca 13.08.2019

Compania merge înainte cu expansiunea în oraşe precum Bucureşti, Craiova, Zalău, Brăila, Miercurea-Ciuc, Bârlad sau Cluj-Napoca.

Retailerul german de modă Takko, prezent în România de mai bine de un deceniu, a ajuns la o reţea de 70 de magazine, cu 5 mai multe decât acum doi ani, potrivit datelor ZF.

Compania, activă pe segmentul de discount al pieţei de modă, a intrat în România în 2007 şi de atunci a deschis magazine în oraşe mari şi mici deopotrivă. Preţurile mici i-au permis retailerului să intre în oraşe cu 20.000-30.000 de locuitori unde concurenţa era mai redus. Mai exact, nemţii se băteau la început doar cu bazarurile locale şi cu magazine de tipul orice la 13 lei.