Victor Tighinean, director general Ecco Shoes: Nu avem planuri de expansiune, pentru că nu mai sunt malluri interesante pentru noi, iar stradalul nu funcţionează

Autor: Cristina Roşca 16.08.2019

♦ Retailerul de încălţăminte Ecco Shoes, prezent pe piaţa locală de 15 ani, iniţial în sistem de franciză şi apoi direct, deţine 19 de magazine offline şi unul online ♦ Reţeaua de magazine a obţinut anul trecut o cifră de afaceri de 40 milioane de lei, după o creştere de aproape 20% ♦ În primul semestru din 2019 compania a postat un nou avans de două cifre.

„În primele şase luni din 2019 avem o creştere de 12% like for like (fără a ţine cont de expansiune) comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut. Factorii care au susţinut evoluţia bună au fost creşterea consumului, o colecţie bună şi serviciile premium adiacente“, spune Victor Tighinean (51 de ani), executivul care conduce local operaţiunile brandului de încălţăminte.