Un start-up pe zi. O antreprenoare cu experienţă în marketing şi publicitate face brăţări cu mesaje criptate în codul Morse

Autor: Alina-Elena Vasiliu 19.08.2019

♦ Morse by Ilira i-a adus antreprenoarei anul trecut 75.000 de lei din vânzări şi un profit de 28.000 de lei.



Ilinca Drăgănescu, o absolventă cu studii în comunicare şi marketing, a început o afacere în producţia de brăţări care conţin mesaje criptate în codul Morse, un limbaj bazat pe puncte, folosit pentru comunicarea non-verbală.

„Totul a pornit din îmbinarea a două concepte care, aparent, nu au legătură unul cu altul – accesoriile şi codul Morse. Cel din urmă îmi era cunoscut din poveştile bunicului meu, veteran de război şi patriot convins, iar utilizarea simbolurilor a venit pe filieră maternă, mama fiind cea care mi-a insuflat pofta de cunoaştere“, spune Ilinca Drăgănescu.