ZF Live: Alina Mitrică, B2B şi E-commerce manager Meli Melo. Retailerul de accesorii şi bijuterii Meli Melo se pregăteşte de extinderea internaţională printr-o nouă platformă online

Autor: Mircea Nica 19.08.2019

♦ Brandul Meli Melo are în total 61 de magazine în România, Republica Moldova, Serbia şi Bulgaria.



Meli Melo Paris, conceptul românesc de retail lansat pe piaţă de aproximativ 25 de ani de antreprenori francezi, urmează să lanseze o nouă platformă online, care va putea deservi mai multe ţări, a spus în cadrul emisiunii de business ZF Live, Alina Mitrică , B2B şi E-commerce manager Meli Melo.

„Sunt diferenţe între clienţii online şi offline. Noi suntem un business mai mult de offline, dar urmează să luăm o nouă faţă a site-ului în două săptămâni printr-o platformă nouă. Obiectivele cu noua platformă sunt îndrăzneţe, iar noi ne-am dorit o platformă flexibilă care să ruleze foarte bine pe România şi apoi să ne permită dezvoltarea internaţională. Această platformă va fi integrată penru a deservi mai multe ţări, iar la finalul lunii august, începutul lunii septembrie lansăm în România, urmând ca spre finalul anului să lansăm şi în alte ţări“, a spus ea.