Marina Popescu, Floria.ro: Am livrat comenzi online în valoare de 30 mil. lei în 9 ani de activitate. „Peste 100.000 de clienţi au comandat cel puţin o dată pe Floria.ro în cei nouă ani de la lansare.“

Autor: Ioana Nita 21.08.2019
Floria.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de flori din România, parte din grupul cu acelaşi nume, a onorat comenzi în valoare de 30 milioane de lei în cei 9 ani de activitate, businessul pornind în anul 2010, când comerţul electronic prinsese deja contur pe piaţa locală, însă cu precădere în sfera electro-IT.

„Anii cu cea mai spectaculoasă dinamică au fost desigur cei de început, când creşterile anuale erau peste 50%. În ultimii trei ani, o dată cu maturizarea businessului şi creşterea cifrei de afaceri, ne-am focalizat pe optimizare, urmărind o creştere constantă de 20% de la an la an. Din perspectiva creşterii vi­zate, obiectivul este să asigurăm men­ţinerea poziţiei de lider de piaţă şi să avem o dinamică superioară evoluţiei organice a pieţei“, a declarat pentru ZF Marina Popescu, directorul general al Floria.ro.