Soţii Curcă, o familie de ingineri constructori din Bucureşti a investit 50.000 de euro într-un business cu burgeri şi a avut vânzări de 400.000 de lei la 8 luni, nivel bugetat iniţial pentru tot anul

Autor: Florentina Niţu 26.08.2019

Soţii Curcă, de meserie ingineri constructori, au in­ves­tit anul trecut 50.000 de euro într-un business în sectorul HoReCa, prin care produc burgeri sau coaste barbeque sub brandul Theo'S Burger&Grill, un restaurant aflat pe strada Theodor Speranţia din Capitală.

„Ne-am dorit întotdeauna să lucrăm în domeniul ospitalităţii. A pornit ca o idee de business de familie, ceva ce putem face cu entuziasm în fiecare zi. Am început fără să ştim foarte multe despre domeniu din perspectiva antreprenorului. Am început totul de la zero, învăţând pas cu pas secretele unui domeniu absolut nou pentru noi. Ne-am făcut curaj foarte greu, am căutat extrem de mult locaţia, apoi am ales brandul şi am gândit meniul”, spune Simona Curcă, cofondatoarea Theo’s Burger&Grill.