Retailerul scandinav de mobilă JYSK deschide magazin în Zărneşti şi ajunge la 77 de unităţi în ţară

Autor: Laurentiu Cotu 28.08.2019

JYSK România, unul dintre cei mai mari retaileri de mobilă, decoraţiuni şi textile, parte a grupului scandinav JYSK Nordic, inaugurează joi, 29 august, cel de-al 77-lea magazin al reţelei din România, cu o suprafaţă totală de 1.248 mp, în localitatea Zărneşti, judeţul Braşov.

’’Deschiderea magazinului JYSK din Zărneşti coincide cu un moment important pentru noi, la finalul lunii august sărbătorim 12 ani de când JYSK a deschis primul magazin în România. Am pornit cu un singur magazin în Oradea, iar acum avem 77 de magazine în toate colţurile ţării, ceea ce ne ajută să fim mai aproape de clienţi’’, a declarat Iraida Paiuc, Marketing Manager JYSK România.

JYSK este un lanţ de magazine de mobilă şi decoraţiuni fondat în 1979 de către danezul Lars Larsen. Cinci ani mai târziu, compania s-a extins dincolo de graniţele ţării, odată cu deschiderea unui magazin în Germania. Retailerul a intrat pe piaţa din România în anul 2007, odată cu inaugurarea primului magazin de la Oradea, iar de atunci s-a dezvoltat constant ajungând unul dintre retailerii cu cele mai multe magazine cu mobile.

JYSK România a avut o cifră de afaceri de 482,8 milioane lei (circa 105 mil. euro), în creştere cu 33%, în anul financiar care s-a derulat de la 1 septembrie 2017 la 31 august 2018.  Anul trecut, JYSK a deschis 15 magazine în oraşe precum Bistriţa, Roman, Curtea de Argeş şi Giurgiu, unde a intrat pentru prima dată, dar a deschis magazine şi în oraşe în care era deja prezent.

Retailerul danez activează pe o piaţă a mobilei unde vânzările se învârt în jurul a un miliard de euro anual. Pe piaţă sunt prezenţi jucători români precum Lemet (cu reţeaua de magazine Lem’s), Rus Savitar (Casa Rusu), Mobexpert, dar şi străini precum IKEA. Abrevierea JYSK este un derivat de la denumirea peninsulei Iutlanda şi semnifică în limba daneză calităţi precum simplitatea, onestitatea şi conştiinciozitatea.