Apetit pentru shopping la mall. Vânzările magazinelor din mallurile NEPI au crescut cu 14,3% în România faţă de sub 5% în Ungaria şi Polonia

Autor: Cristina Roşca 29.08.2019

Retailerii prezenţi în centrele comerciale dezvoltate de fondul de investiţii NEPI Rockcastle în România şi-au majorat vânzările cu 14,3% în primele şase luni din 2019 versus aceeaşi perioadă din 2018. Ritmul este de două ori mai alert decât cel al consumului privat în ansamblul său, al cărui avans anual a fost de 6,8% în S1, potrivit datelor comunicate de Institutul Naţional de Statistică.

Fondul de investiţii specializat în sectorul imobiliar este prezent în mai multe ţări din Europa Centrală şi de Est, România fiind însă cea mai importantă ca valoare a portofoliului. Mai exact, toate activele din regiune ale fondului sunt evaluate la 5,9 mld. euro, iar România contribuie cu 36% la total, mai exact cu 2,1 mld. euro. Printre proiectele pe care NEPI Rockcastle le are în România se numără mallurile Promenada din Bucureşti şi Ploieşti Shopping City.