ZF Live. Andrei Georgescu, White Image: E-mailul este pe locul 2 sau 3 în topul vânzărilor generate de diferite instrumente de marketing. O rată bună de deschidere pentru mesajele transmise prin e-mail este de 10% din total

Autor: Iulian Tenchiu 29.08.2019
Transmiterea de mesaje promoţionale prin e-mail rămâne una dintre cele mai eficiente trei soluţii de marketing disponibile, astfel că este în continuare utilizată intens de companii de diferite mărimi.

„Dacă te uiţi în ponderea vânzărilor generate, e-mailul este pe locul doi sau trei ca volum de vânzări generate, dar acest lucru depinde de mărimea bazei de date şi de frecvenţa cu care trimiţi emailul. O bază de date pentru o companie matură ar trebui să cuprindă datele a aproximativ 100.000 de clienţi”, a declarat în cadrul emisiunii de business ZF Live Andrei Georgescu, co-fondator al White Image, unul dintre cei mai vechi jucători de pe această piaţă. „Acum o rată bună de deschidere a mesajelor de e-mail este undeva în jur de 10%, dar sunt industrii în care media aceasta sare spre 25-30%, iar aici este vorba despre busi­nes­su­rile care au o conexiune offline (interacţionează astfel cu clienţii)“.