Erste: Clienţii băncilor din Europa Centrală şi de Est nu renunţă la vizitele în sucursale chiar dacă folosesc tot mai mult canalele digitale
Clienţii băncilor din Europa Centrală şi de Est folosesc tot mai mult canalele digitale, continuând în acelaşi timp să facă vizite regulate în agenţii pentru a primi consultanţă din partea angajaţilor, arată un studiu realizat pentru Erste Group.
În medie, mai mult de 9 din 10 clienţi au fost într-o reprezentanţă bancară în ultimele 12 luni, mai des decât vizitele la doctor.
„Consumatorii din regiune vor să poată accesa serviciile bancare atât pe canale digitale, cât şi în sucursalele fizice. Canalele digitale cresc constant în popularitate şi au devenit principalul mod de derulare a tranzacţiilor zilnice. Dar consumatorii sunt interesaţi şi de asistenţa personalizată pe care o primesc de la consultanţii din bănci şi informaţiile primite în discuţii faţă în faţă“, a spus Peter Bosek, membru în boardul Erste Group Bank responsabil cu zona de retail banking.