Erste: Clienţii băncilor din Europa Centrală şi de Est nu renunţă la vizitele în sucursale chiar dacă folosesc tot mai mult canalele digitale

Autor: Roxana Rosu 30.08.2019

Clienţii băncilor din Europa Centrală şi de Est folosesc tot mai mult canalele digitale, continuând în acelaşi timp să facă vizite regulate în agenţii pentru a primi consultanţă din partea angajaţilor, arată un studiu realizat pentru Erste Group.

În medie, mai mult de 9 din 10 clienţi au fost într-o reprezentanţă bancară în ultimele 12 luni, mai des decât vizitele la doctor.

„Consumatorii din regiune vor să poată accesa serviciile bancare atât pe canale digitale, cât şi în su­cursalele fizice. Canalele di­gitale cresc constant în popu­­laritate şi au devenit prin­cipalul mod de deru­lare a tranzacţiilor zilnice. Dar consumatorii sunt in­teresaţi şi de asistenţa per­sonalizată pe care o pri­mesc de la consultanţii din bănci şi  informaţiile primite în discuţii faţă în faţă“, a  spus Peter Bosek, membru în boardul Erste Group Bank responsabil cu zona de retail banking.